YO.


har varit på personalmöte hela morgonen. kaos är ordet. vet inte vad som kommer hända, orkar inte bry mig heller.

har precis beställt bikini. blev en utifall-bikini. leopard från hm. sjukt snygg. den blir bra i Italien. men vill vill vill ha en annan. jag letar fortfarande den perfekta. har kollat efter skor också. hittade ett par coola på dinsko som jag möjligtvis klickar hem.. fast då är frågan om jag ska slå till på klänningen från Nelly.se också, när jag ändå är på gång lixom? shoppingbegäret kallar känner jag! .. och jag är inte den som är den.

igår jobbade jag 10 timmar! dödens tjej.. kom hem halv tio, duschade och hoppade på cykeln till mormor. tre av mina morbröder var där så det var trevligt att träffa dom! händer inte allt för ofta. och mormor har jag inte träffat på huuur länge som helst, så det var på tiden! verkligen. och att mormor är bäst i världen på att baka är inget minus, direkt.

idag har vi säsongens första match. taggad? nja, eller jo. men jag har sådan usel kondition och jag känner mig helt lost. men idag då jävlar ska vi ta dom. Vore så skönt med två segrar på rad! high five

nu blir det gröt. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0