regn regn och åter regn.

 
imorse vaknade jag av det regnade. tacka regnjackan såna här dagar, vettja!
och idag var nog den tröttaste måndagen på länge... alla somnade typ på första
lektionen. ja, ni ser ju hur road Elin är. HEHE.. dagen blev iallafall bättre när vi
bestämde oss för att åka till Gästis och luncha. Alice Micka Elin och jag tog bilen
och åkte. MYCKET bättre mat än på skolan. Tack för det, tjejer!

nu kommer snart Alice hit så vi tänkte åka och beställa färgtid. verkar vara svårt som
fasen att lyckas få en bara.. typiskt. sedan blir det lite solning och hem och käka.
halv sex har jag träning och sju ska jag och Marcus se fotboll.

och förövrigt letar jag fortfarande den perfekta bikinin. detta lär bli min död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0