pepp x 1000

Match idag.

Kilafors - Edsbyn

Jag vet att mina tjejer är taggade! Jag har fortfarande lite ont i mina öron, och nu börjar det gå ner till käken. wtf. haha, har ingen aning om vad det är för skit. men jag är på spelhumör så nu får mina små öron allt lida lite till. TAGGA!

När jag kommer hem blir det plugg plugg plugg...
fullspäckad vecka väntar.
mina sista pass på Pelles. OCH JAG ÄR LIKA GLAD SOM ELIN ÖVER ATT BLI ARBETSLÖS, FAKTISKT. Alice och jag får fotona från Elvéns. Tackar nog ja till det andra erbjudandet. träning, plugg... nationella i matte på tisdag. I helgen är det premiär för småstadsliv 2 på lördag. fest efteråt. yaya! och jag har just köpt de absolut snyggaste örhängena. GRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0