MiljonLinnéa

mitt mål är att innan jag går ut gymnasiet ska jag vara miljonär. hö hö
jag är på bra väg kan jag tala om. klippte just gräset här hemma och tjänade ihop en hacka, men å andra sidan fick jag hem mina chanelörhängen också... hm.. jämnt ut där. ska strax åka och hämta ut min bikini också! Whaaaa.

ja. skolveckorna framöver ser inte alltför trevliga ut.
onsdag - läsa typ tusen sidor i Kalla det vafan du vill + franskaprov
torsdag - läxa i italienska, börjat med engelskaessän
fredag - arbete till mjuka material, läxa i språkkunskap

GRRR!

men jag är inte bitter för det. nehejdu. snart ska jag åka och sola en sväng, ta en dusch, sätta mig och plugga med vaarmt te och luta mig mot spikmattan. kanske man borde ut och springa också? nej, plugg var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0