live your life

angående det nya jobbet jag skrev om så är det ett modelljobb. inte ett helgjobb. det är det finito med. uttryckte mig inte riktigt klart där kanskeee...

idag blir det hard work work. nästnäst sista passet. I MITT LIV. eller? hur som helst, jag öpnnar idag. tur att Elin kommer direkt och jobbar med mig direkt från öppning. hon och jag kan. älskar att jobba med henne. jobbar till framåt 16.00 då jag tänkte åka och sola en snabbis. sen ikväll blir det fiesta? hörde jag pump it?

igår blev det fotboll på ön med Marcus Lukas Jens och Robin. Edsbyn vann dock inte.. trök. men så kan det gå. Marcus och jag åkte vidare efter matchen, till Johan. Där satt Johan Emil och Jesper och kollade på Hockey. Sverige vann inte.. taskigt med vinster igårkväll! efter matchen blev det Maxim. Maxim kan verkas som ingenting, men alltså det är ett himla mysigt ställe. framåt natten kom Marie Elsa och Erika och hämtade mig så sov jag hemma.

nu blir det frukost sen promenad till stekhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0