Hela livet blir en helg!


nu vill jag att snön försvinner. vore så skönt att kunna gå ut
och ta en promenad utan att behöva frysa sönder tårna
och händerna och benen och allt ihop. ja, ni vet.

jag vill också att det ska bli torsdag för då ska fetta i mig
all tårta och äta vaniljbullar och öppna paket och njuta.
herregud. jag kommer ihåg när jag var mindre. typ 10.
då var det en evighet till min 18-års dag. nu är evigheten
ikapp mig. and i think i liiike it!

nu blir det sex and the city.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Martina

Men gå på huset då? :D:D tranan har du ju redan vart på så många gånger ;) Kom igen nu! Ska du sälja mobilen förresten? (A)

2009-01-28 @ 01:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0