g-g-great

Solen skiner och visst måste jag väl fortsätta denna dag på samma underbara spår som jag började! Körningen gick bra och när jag kört klart gick jag en sväng på stan. Köpte äntligen en riktigt stor hårborste! åh, jag vet någon som kommer borsta sönder håret. Innan jag hoppade på bussen köpte jag med mig en latte som jag sedan avnjöt med musik i öronen. g-g-great.

Igår skickade jag tillbaka skorna jag beställde från Nelly.com ;( satt perfekt över tårna men glappade i hälen. och att gå i ett par 12 cm:are som glappar är ingen höjdare! tråkigt. jag tvekar på om jag kan ha mindre storlek eftersom mina fötter liknar ankfötter. ja, det vill säga breda som sjutton.

jag ringde också Susanne idag och ändrade min tatueringstid. Jag som längtat så mycket! men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... tror jag? det blir iallafall en fin 18-års present :)

solong suckers.

Kommentarer
Postat av: L

Jag vill nog ändå påstå att 12 cm ÄR ett par höjdare Linnie!

2009-01-08 @ 08:17:04
URL: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0