be my escape.

Jag sitter inne på elgiganten och netonnet (och alla andra elektroniksidor) och tittar efter den perfekta mobiltelefonen. Så, någon som är sugen på att köpa min iPhone? haha..

jag hade tänkt tagit en promenad idag men vädret verkar inte vilja tillåta det. det regnar snö kan man säga. och samtidigt som jag sitter med mobilhemsidor uppe dregglar jag över kläder på nelly.com och ginatricot.se och skor på dinsko, bara för att jag har lovat mig själv att inte shoppa något denna månad. så kan det gå!

Igår när jag städat och låst Pelles gick jag mot trekanten för att fika med Alice Robin och Alex. Det blev en lite annorlunda variant av kladdkaka. vaniljvisp nutella och glass också, såklart. framåt halv tre kom Olle och Erik och hämtade upp mig och Alice och vi följde med på en liten leta-tall-tur? Surrade runt i skogarna i Ryggesbo, men vi hittade inget. inte ens ett djur. framåt fyra var vi hemma och då satt sängen bra kan jag tala om. nu ska jag gå och se till så denna helg tar slut (inte så brutalt som det låter dock). jag skulle helst av allt vilja sova tills.. torsdag?

 - Den smakar... mjöl?

Kommentarer
Postat av: L

du vet att jag vill köpa din iPhone. nu på en gång om du så vill.

2009-01-25 @ 12:49:31
URL: http://englundskan.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag med! eftersom jag har tappat bort min idag :O

2009-01-26 @ 01:36:44
URL: http://murtinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0