090127

What a day! åkte till skolan klockan åtta för att läsa klart engelskan och skriva in citat i svenska loggboken, så nu är det klappat och klart. skönt! sedan fortsatte vi med näringslivet i världen. och det var PANNKAKOR till lunch <3 efter det lite esperanto och sedan avslutades dagen med engelska. och när skolan var över hoppade jag på bussen mot Bollnäs och traskade upp till ABE trafikskolor.. men nu är jag hemma. skulle egentligen äta pannkakor nu med, men pappa tyckte vi skulle spara på pannkakor till en annan dag eftersom jag ätit det på skolan idag, så istället gör han våfflor! smart drag där, pappsen. haha

och nu är det två ynka dagar kvar. knappt det. EN OCH EN HALV DAGTILLS JAG BLIR ARTOOOON! ungefär

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0