090125

Godmorgon! Igår var jag själv på Pelles från nio till stägning och jag är säker på att någon ropade på mig hela tiden (fast det var helt tomt där). sen lät det som folk smällde i dörrar också.. jag hör allt när jag är rädd. Robin kom in i sista minut och fick som uppdrag att äta alla korvar som var kvar. Han orkade dock inte alla.. vilket iofs var tur. de var ca 25 stycken. pju

nu sitter jag och dricker smoothie på yougurt banan och bär. börjar jobba 11.00 och idag har jag turen att få jobba med Alice! Och en sak till, det snöar HUR MYCKET SOM HELST. det är vitt överallt. jag som trodde våren var på väg (smart Linnie, det är bara januari....).

torsdag, torsdag, torsdag, torsdag..


Kommentarer
Postat av: L

torsdag?

2009-01-25 @ 12:48:37
URL: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0