090123

hemkommen från skolan. Maggan var borta så det blev inget mjuka material. provet i italienska gick bra och jag ska börja studera esperanto?! wish me good luck. kan bli spännande att studera ett konstgjort språk.

nåväl. ikväll skall jag jobba. med Alice och Josse, så det lär inte bli tråkigt iallafall. har hört rykten om bakning framåt kvällen med. Mums! Och imorgon kanske det blir Bollnäs med Elin (?) i hope so. Jag vill vill vill ha sex and the city filmen.

Nu skall jag slänga ihop en smoothie och lägga mig i sängen och kolla på tv fram till 16:20 då jag ska gå och hämta upp Josse, för att sedan promenera mot schekhuset. Känner på mig att det blir Let's dance-tittning ikväll ;)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0