090117

som alltid har vi estetisk verksamhet på fredageftermiddagar, och igår satt jag och Alice framför datorn och försökte hitta inspiration. Vi vill börja med scrapbooking så vi gick in på en sida Maggan (vår lärare) tipsade om. www.enkrona.se. där fanns massor av scrapbook-kit och vi la bud. typ 11 kronor och sånt så vi la bud på sex stycken kit, och mitt i allt la vi bud på en kaffebryggare för två! Aja, tänkte vi.. 15 minuter senare får Alice mejl; "GRATTIS Alice! du vann auktionen om kaffebryggaren för två" HAHAHA... ja, så nu sitter vi med en faktura på en jävla kaffebryggare. frakten var till och med dyrare än själva kaffebryggaren.. så nu hoppas vi att vi inte vinner resten av auktionerna för då ligger vi uppe i 500 kronor. och det är inte vad jag har planerat att spendera mina pengar på! Måste höra med Alice om hon har kollat sin mejl.

Idag blir det iallafall lite jobb igen. Tänkte om jag skulle dra på badet en sväng och sola lite innan jag börjar. och kanske basta en sväng. alltid skönt. men först frukost-smooooothie!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0