090113

har alldeles nyss smällt i mig pannkakor. MUMS! sjukt hur man kan tycka om det så mycket som jag gör. haha. snart ska jag Alice och Lisa till Matilda på MaryKay-party. Sminkparty denna gång :) great! behöver verkligen nytt puder.
Alice och jag gick och köpte glass och choklad efter skolan så vi kan fetta samtidigt som vi testar smink ;)

Imorgon har jag franskaprov och som alltid blir jag übernervös. vill så gärna göra bra ifrån mig. satt imorse och pluggade in alla glosor så dom kan jag. så ikväll när jag kommer hem får det bli sista pluggningen sen jädrar. Jag ska då inte behöva använda engelskan något när vi åker till Frankrike i mars!

för övrigt lyssnar jag på Amy Diamond och alldeles nyss tjulade det till i öronen och det blev typ rundgång i huvudet. kan det bli så? jag blev skitskraj och trodde jag fick tinitus. men nu har det gått över. pjuuuu. ja, så ni vet. haha

åh. jag är trött. var uppe sex imorse för att ta bussen till Bollnäs och köra lite stadskörning. Johnny skrattade åt mina jämförelser mellan Edsbyns och Bollnäs rondeller. inga döda vinkeln kollar här i Edsbyn inte.

aja. nu går snart bussen till Alfta. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0