090112

jag somnade inte förrän 01.00 inatt. inte Linnéa på en fläck. jag brukar ju somna så fort huvudet nuddar kudden. som tur var så var jag pigg imorse, och taggad inför kygelvallen med klassen men så blev ej fallet. lärarna bestämde att klassens utedag skulle ställas in. istället lekte vi lekar och åt glass i ÖV1. inte fy skam det heller.

nu ligger jag i en säng i Alfta och kollar på hockey. böl. passade därför på att skriva några rader. Min lilla Sweet-Mac ligger här bredvid. Jag föreslog att vi skulle sova snart eftersom jag ska upp svindlande tidigt imorgon men den idén gillades inte. Så ja, jag kanske ska gå och borsta tänderna och sedan slumra in. uppdate imorgon.

Bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0