090109

det kliar i mina fingrar. jag vill vill vill beställa. från h&m, nelly, asos. skor helst. det är lite läskigt det här. jag vet alltid att jag får pengar i slutet av månaden, och fakturor är min grej, men njaaa... jag ska bannemig stå på mig denna gång. Alla kommer säkert springa runt i h&m:s kilklackskor i sommar. eller hur? ja, tusan. och jag ska ju faktiskt till Frankrike i Mars. och Italien i sommar. jag lyckas nästan övertala mig själv. och justja! jag köpte sofis mode och mina skor från nelly var med där. åh åh åh.

och idag kom jag på vilken himla träningshysteri det har blivit bland människorna! hualigen. blir det alltid såhär efter jul? är "träna mer och äta nyttigt" alla människors nyårslöfte? haha. av egen erfarenhet vet jag att det där inte varar länge så jag har inget nyårslöfte... man säger alltid att man ska börja träna stenhårt. och ja, jag känner ungefär som med min hamster; det var kul en vecka. Haha..

Kommentarer
Postat av: L

jag kommer gå omkring i hm;s kilklackskor, ska vi gå tillsammans? ;)

2009-01-10 @ 09:43:42
URL: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0