090107

Javisst, här är man uppe med tuppen! Jag tänkte imorse när jag klev upp "amen, imorgon får jag sova länge".. hell no. för imorgon börjar vi skolan igen. och då är det bara att masa sig upp. suck... Fast iofs ska jag ju göra en kul grej idag.. men ändå. jag har blivit lite bättre på att sova under detta lov. och upptäckt att det är skit skönt! hur som helst, jag ska snart ta bussen till Bollnäs. ABE är min slutstation. Som tur är drömde jag inga mardrömmar inatt. Jag var så nervös sist så jag fick stå ut med tre mardrömmar under natten. Haha

Efteråt får det bli en sväng på stan. Jag borde alldeles ha något nytt fräscht plagg till skolstarten.
Wish me good luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0