15 april.

I lördags var vi på musikal i New York. vi såg The lion king och jag grät som bara den första scenen! sjukt bra. så Lisa, går den i London (ja, vad vet jag egentligen) så se den. det var den första musikalen jag sett i hela mitt liv! vilken rivstart. nu vill jag bara se fler och fler och fler. helst fler som the lion king.

sen på söndagen när vi skulle ut och äta middag skulle Marcus och jag gå ut lite senare än dom andra. så vi duschade och tänkte lägga oss och kolla på tv en sväng och sen vet jag inte riktigt vad som hände men när vi vaknade var det morgon. hopp, ingen middag där inte. direkt på frukosten istället. lite paff jag blev när jag vaknade.


nu har jag varit och solat, beställt tid för att färga håret, städa rummet och packat upp.
om en halvtimme börjar Du är vad du äter. sen ska jag se en film och sooooova.

vi flög från New York igår 17:20 ungefär, och flygresan tog ca 7 timmar. och jag sov heela vägen. okej, jag såg Marley and me sen somnade jag.. sen sov jag hela bilresan hem från stockholm och när vi kom till Alfta gick jag och Marcus upp för att sova ännu mer. och jag är fortfarande trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0