SUNSHINE.

Goddag! eller God eftermiddag!

fyfan vilket underbart väder! Marcus och jag vaknade typ halv tolv idag och då gick vi ut med Oscar och spelade fotboll. sen var jag tvungen att åka hem för jag skulle knäppa kort till körkortet. när jag var klar på Elvéns svängde jag in till Alice och Jessika på Pelles och åt glass. and now i'm home. ska packa inför imorgon. då åker vi till Stockholm.

och det hände en rolig grej när jag var och knäppte kort på Elvéns. Han behövde en modell till ett nytt projekt han skulle starta.. så han frågade om jag var intresserad. haha, kan bli himla roligt så jag tackade ja! Ska höra om Alice också kan vara med så vi kan vara två :) vore grymt!

och ikväll blir det myspys med vin choklad och kex hos Jessika! alla tummar upp!

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0