pengar hit och pengar dit

först vill jag börja med två meddelanden!

1. Elsa, jag har fört över pengarna! kolla med din far så det gått rätt till.

2. Micka, läser du detta så ta med min kjol till skolan imorgon!

så.

nu är äntligen hela Nerjaresan betald. allt gick på ca 2500. och då bor vi ändå i typ världens grymmaste lägenhet. nä, kanske inte världens med ja ni fattar. den är GRYM. jacuzzi och bar på takterassen. det lär bli lagomt coolt. längtar

ja, idag efter skolan gick jag och Alice och åt glass i solen. jag älskar att äta glass i solen. fattar inte dom som inte vill hänga med när man frågar. skippa dieten vettja. det är sommar och sol ute, vilket betyder att man ska njuta. och det gör man bäst med en glass. hö-hö.. nåväl. annars har skoldagen varit piss, rent ut sagt. jag ville skjuta mig själv där ett tag men tog mig i kragen och sa "nej Linnéa, stay positive." och så gjorde jag det.

träning ikväll. och som jag måste jobba på min kondition. helt sjukt. den går snart i konkurs. ja, då kör vi fylla imorgon på det. eller vad säger ni? det lär vara det bästa. nääääää nu ballar jag ur

måste göra nå
städa rummet kanske
eller plugga. det vore fint!

Kommentarer
Postat av: elsa

märkte du med namn eller står det bara "överföring"? :)

2009-04-29 @ 18:03:34
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0