nu: blåbärste.

igår var vi som sagt till Stockholm och spelade trippelboll final. Jag Alice och Elsa i samma bil. med världens bästa skiva. och har vi inte sett allt som hör till stockholm förut har vi iallafall gjort det nu! men ja, då fick vi några felkörningar på köpet. men det har väl ingen dött av.

har sovmorgon idag så egentligen skulle jag kunna ligga och sova. men lyssna på detta... Alice och jag tänkte åka till skolan tidigare för att plugga! woho! vuxenpoäng till oss.

fint väder ser det ut att bli också.
är det något jag gillar är det fint väder.

idag efter skolan blir det kanske en trip till Bollnäs. och sen ska jag svänga förbi Elvéns. och ikväll... hard work.

men imorgon blir det annat. fan va jag é taggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0