Nationella prov

började skriva 10.00 och jag tyckte jag kom igång bra.. hade bestämt lunch med Jens Tesse Lina och Eve 12.00 och då hade jag skrivit 5 sidor men när jag kom tillbaka efter lunchen skrev jag om allt. och det blev inte bra. men jag orkar inte bry mig. det är snart sommarlov. ja, iallafall ganska snart. varför blir man alltid såhär innan lov? oh

när jag var klar kom Marcus och hämtade mig på skolan. fick rosor och allt av honom. skönt att träffa honom igen. men han skulle väg och klippa sig så jag stack till Bollnäs där pappa var och nu är jag hemma. har precis tryckt i mig alldeles för mycket pasta. men jag är helt knäpp efter veckan i Frankrike. har fått vitt bröd med nutella, chokladbröd och oboy varje morgon. till lunch har vi typ ätit grillad baguette med nutella i! näe, en vecka räckte gott och väl för mig. flera kilo choklad om dagen och aldrig göra nummer två. jag måste ta tag i mina problem. haha! 

i tisdags var vi på den största kyrkogård jag någonsin sett. där skulle jag vilja ligga begraven. bredvid Jim Morrison helst. man kan till och med få ett litet hus. check it out.

ps. jag har ätit sniglar!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0