Morning.

blev ingen lugn kväll för mig igår som jag tänkt. istället åkte jag och hjälpte Alice stänga Pelles. fast vi tyckte att vi gjorde ett snyggt jobb såg vi att skyltar som lyste och att tvn var på, när vi åkte förbi senare. typiskt.

ungefär halv tio stod Alice inne i kylrummet och gjorde rent och jag stod och pratade med henne när jag plötsligt hör någon som ropar mitt namn lite tyst. jag kollade runt om mig men ingen där. jag hörde det en gång till och höll på skita byxan av mig. sen klampade Jens Erik Jossan och Oscar in och ville köpa glass! haha.. skapligt rädd jag blev där.

idag ska jag åka och knäppa kort till körkortet.
om jag orkar göra mig iordning. heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0