mehn...

jag vill skrika. men jag får ingen luft.

plåtningen, eller vad sjutton man kan kalla det, gick bra. eller ja, fick massvis med kort men knappast att man hittar 7 bra kort bland de där. aja, var himla roligt iallafall! tog helkroppsbilder, vilket jag dissar direkt, sen knäppte vi porträtt och fine art. de såg däremot fina ut! sen blev det en naken ryggbild. han gillade min midja och trodde det skulle bli kanon. high five. nu vill jag bara dö eller något. inte för plåtningen, för den var SKOJ, utan jag är världens dödaste människa och allt är svart och jag vill sova i en vecka och jag vill inte tänka på sommaren och jag vill inte gråta för fan vilken löjlig människa jag är. haha, lite komiskt är allt ändå. eller nä. förresten. fan

ah, imorn ska jag köra till Stockholm för första gången i mitt liv. kommer garanterat köra vilse eller krocka eller något annat. har iallafall bränt en bra skiva. hoppas på sol. vi ska spela trippelbollfinal, ifall ni undrade.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0