jag älskar lördagar.

idag har vi match. första matchen jag spelar på gräs! Woho. fan va nice. ska åka om en halvtimme så jag har precis ätit frukost. ägg och sallad. GRR

ikväll blir det summerpartiii på Åsenvägen. vilket perfekt väder vi fick! alldeles lycklig

det som skrämmer mig liiiite, trots det fina vädret och det bra humöret, är att jag har tre prov på måndag. TRE!!!! och inte pluggat riktigt till ett enda. men jag förösker att inte tänka på det. lättast så. och nu har jag fått mitt kööörkort! DET e nice.

igår efter skolan var jag elsa alice elin och marie till Bollnäs en sväng. köpte ett par jeans och puder. och godis från Biggans. Mais biensûr! och en sak jag undrar. varför får man hicka? jag har haft hicka minst tre gånger om dagen de senaste dagarna. jag hatar hicka.

aja, HERRÅ

Kommentarer
Postat av: L

det undrar jag ofta med! jag har hicka 2-3 tre ggr varje dag, alla dagar, det är sjukt!



ps, osså nyser jag en del med!

2009-04-26 @ 16:04:38
URL: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0