I <3 NY

jaha, så var man hemma igen.. jag hade kunnat stanna föreeeevigt. att lämna en stad med sådan energi och komma hem hit känns lite som att dra en nitlott. faktiskt. jag hade så mycket hellre promenerat tillsammans med Marcus i Central Park med en cappucino från Starbucks i handen. varje dag! frihet. ja, man kände sig fri. I <3 NY

säkerhetskontrollen på deras flygplats blev en chock. okej, jag visste att det var hårt men inte stenhårt. man blev ju nervös när man skulle gå igenom passkontrollen. det kändes ungefär som att dom skulle kunna ta passet ställa sig upp och rikta en pistol mot en och skrika "TERRORIST". lite överdrivet där kanske men ja ni fattar. de skulle ta fingeravtryck av varenda finger, knäppa kort, man fick inte ha skorna på sig osv osv.. det tog tid. det gjorde det, minsann.

Marcus och jag hade ett grymt hotellrum. vi bodde på Hilton. 40 våningen. utsikt över Central Park. det kunde inte bli bättre. om jag vill tillbaka? jag hade inte tvekat en sekund.


Central Park


Underbar utsikt

(fler bilder kommer)


Kommentarer
Postat av: martina

TACK :D:D:D Hur mycket ska du ha för den? :)

2009-04-15 @ 17:02:43
URL: http://murtinaolsson.blogg.se/
Postat av: martina

Ja, det låter väl bra! :) kan man vilket abonemang som helst till den?

2009-04-15 @ 17:26:08
URL: http://murtinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0