dagens problem.

Åh. nu funderar jag på att byta efternamn. jag är folkbokförd Vest men min familj har alltid stavat Westh. och detta blev ett problem när vi skulle till och från Frankrike i och med att de hade bokat i Westh men i mitt pass står det Vest. mejlade David som har hand om utlandspraktiken, och han hade redan bokat biljetten.. and guess what? i Westh. damn, bara jag inte måste stå där i Italien och försöka förklara att det uttalas lika och bla bla bla....

man kanske borde byta helt. haha
vägrar heta Vest. det är fult. West skulle funka.
fast jag har ju alltid varit Westh.
man kanske helt enkelt borde byta till något helt annat.... oh vilka problem jag har

HUALIGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0