bloody monday

och det är klart jag har jobbat idag också. den nya ägaren var där en sväng och han verkade jättetrevlig! ska snacka lite med honom så kanske jag får jobba kvar ett tag till. fram till sommaren eller något.

gjorde matteprov direkt när jag slutade på omprovstiden. sög rumpa och jag hoppade säkert över 1000 uppgifter. åh jag blir så arg. jag kunde det ju igårkväll. och imorgon har jag prov i språkkunskap. inte taggad. näe, alldeles för mycket i skolan just nu.

jag var även och hämtade ut mitt körkort idag efter skolan! KÖÖÖNG. känns skönt att ha det i handen.
Pelles tar död på min rygg och jag kör med tråkig uppdatering. blir spikmattan ikväll med.

en rolig grej är att vi har bokat hemresa på Nerja!  och en till rolig grej är väl att vi får studiebidrag på torsdag. eller nå

nu väntar jag bara på min nya mobil.... den borde komma vilken dag som helst.. GRRRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0