avskedsfika och panikpackning.

skitväder.

efter skolan idag tog jag marie alice och elin bilen och åkte till Bollnäs en sväng. började med att fika på Krokanen och sen gick jag och köpte nytt puder. sen åkte jag till systeryster och lånade en lämplig handväska som jag kan ha med mig. oh, lite svårt att fatta. imorgon åker vi. tjoho. New York, here we come.

ja, jag har påbörjat packningen nu och.. som alltid är det så jädra svårt att packa smart. jag är sämst på att packa. får ju inte ta med mig alltför mycket heller. hähä

nu kommer mamma snart hem med ett sånt där DUNDERstort påskägg som hon får varje år. i love it. tyvärr. eller ja, haha. det är ju gott men det brukar bli en heeeeeel del godis under påsken, tack vare det där jädra ägget. kanske lite tur att jag åker så slipper jag vara den enda som äter. liksom. äh, påsk är godistid. eller?

nu har jag nog bestämt mig ändå. säljer nog min iPhone.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska du då ha för mobil? :)

2009-04-10 @ 12:35:50
Postat av: martina

får jag köpa? :)

2009-04-11 @ 15:27:19
URL: http://murtinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0