we love to scare each other to death.

det är lördagkväll och jag lyssnar på status quo. framåt 21.00 går bilen mot Anders stuga där barnhemmet visas. jag har inte riktigt lyckats intyga mig själv att jag klarar det här. såhär. anders stuga är läskig. filmen barnhemmet är läskig. sen att det spökar i stugan på riktigt (ja, jag tror på spöken) gör inte saken bättre. huh.. hur skall detta sluta?

matchen idag gick inte riktigt som vi tänkt oss. eller, ja, vi vann inte. 3-1 blev det. himla taskig och dålig domare hade vi. och ja, jag vet att man aldrig kan skylla förlusten på domaren men denna domare gav motståndare straff, hundraelva frisparkar och så fort dom gav ifrån sig ett pip var han där och viftade. men men.. nu är vi tillbaka i fyran. känns faktiskt inte helt fel det heller. jag tror vi kommer ha roligare där :)

och en sak till: j a g v i l l s h o p p a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0