tres bien.

jag hittade en gammal kavaj. svart. oversize. lite för mycket oversize kanske. men helt underbar. lite nål och tråd så ska den bli min nya höstjacka. bild kommer när den är klar. nu fattas bara det låånga håret jag önskar mig. trots det ska jag gå och beställa klipptid imorgon. det behövs lite toppning här och där har jag märkt.

idag efter skolan, tog jag bussen hem till Marcus. vi såg det nya avsnittet av Gossip Girl. himla synd att alla avsnitt inte kommer ut samtidigt! jag dör av längtan. vill ha tisdag hela veckan :)

såhär. vi läser en bok med skolan. korpens sång. hur som helst, den är snart utläst och jag vill ha en ny bok att läsa. kan inte någon snäll själ ge bra boktips! jag vill läsa en riktigt bra bok för en gångs skull. sist jag läste en riktigt bra bok var... säkert förra året! så kom med tips. merci merci.

nu måste jag sova! natti


Kommentarer
Postat av: SANIBO

nighty night!

2008-09-10 @ 22:31:50
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

da vincie koden har jag ju sagt ;)

2008-09-10 @ 23:34:37
Postat av: Anonym

Steig Larssons triologi är grymt spännande!

2008-09-11 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0