Snö i september?

sitter här med en stor kopp kaffe. jag har just duschat och pluggat italienska. Börjar naturkunskapen 09.55, så framåt halv ska jag cykla iväg med Alice och Marie. Så nu hinner jag blogga lite innan! kanooooon :) Idag är det en superskön dag. efter naturen har jag italienska och sen estetisk verksamhet, och då har jag valt mjuka material. Hur kul som helst!

Direkt efter skolan börjar jag jobba. Jobbar till stängning idag. Sen ska jag hem och sova. Behöver verkligen all sömn jag kan få denna helg känns det som. Jag hörde av någon att det ska snöa i helgen. Kan det stämma?!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dom där skorna? :)

2008-10-02 @ 18:40:35
Postat av: Linnea

svar: H&M :)

2008-10-02 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0