skolan är ett heltidsjobb!

huh. hemma från skolan. har hunnit äta lite yougurt, för om ca fem minuter måste jag cykla vidare mot ön. har träning idag klockan fem. blir lite småstressigt. och idag fick jag reda på att min körkortsteori började igår? inte så smart att missa första lektionen. men eftersom vår klass inte var på skolan något igår var det omöjligt för mig och resten i min klass som har lektionen, att veta. nästa måndag ska jag vara där! varje måndag från och med nu lär bli roligt. börjar 08.05 och slutar 18.00!

nu ska jag packa och cykla ner på ön.

imorgon slutar jag 12.20
det är niiiice.

puss

Kommentarer
Postat av: katarina

sv: ah särskilt One tree hill! följer du det?

2008-09-02 @ 19:48:03
URL: http://akatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0