omelett och skoljoggen

så börjar min morgon. jag sitter hemma nu och äter ägg, ska snart packa väskan och cykla till skolan med Alice. Då väntar skoljoggen. en sträcka på 5 km skall springas eller gå. jag ska gå. orkar inte ut och springa nu på morgon. pju.

sen  har jag bara engelska och franska kvar, innan jag slutar för dagen. på engelskan håller vi på med muntligt test, två och två. jag hoppas att jag får göra idag, så har jag det gjort. sen har vi franskan, och då ska jag kunna hundra tusen miljarder ord, och jag kan dom inte. hoppas hon inte förhör mig. Ja, det är ungefär min dag. Då vet ni!

nu närmar sig skräckhelgen.. jag ska jobba så mycket att jag knappt vågar tänka på det. jag ska inte tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0