mitt intresse för LPskivor

förut lyssnade jag alltid på cdskivor. kunde inte vara utan musik. visst, det kan jag knappt nu heller. men nu lyssnar man alltid på datorn. och sen jag upptäckte LPspelaren här hemma har den inte fått vila många timmar om dagen. jag älskar att lyssna på LPskivor. med LP blir musiken riktig! Marcus har lovat mig att vi ska gå på vinylaffären i Alfta någon lördag och kolla lite på skivor där. Farbron som äger det både köper och säljer skivor, tydligen. Än så länge får jag nöja mig med second hand och så. och idag gjorde jag världens kap. för två guldpengar fick jag en LP med Michael Jackson, och en med Alphaville. Men min favorit, eller mina favoriter är ändå pappas gamla Elvis-samling. Den är underbar. sex skivor i en vacker Elviskartong.

   
  

skivornas omslag. visst är dom snygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0