mina tuffa måndagar

att gå i skolan till 18.00 om kvällarna är inte det roligaste jag vet. faktiskt.

nåväl, denna vecka ser inte ut att bli någon pest och pina iallafall. imorgon går jag som vanligt, men på onsdag är det kick-off med elevrådet. vi ska till johannesgården och sedan äta god mat på gästis. på torsdag är det skol-sm i fotboll. vi ska spela två matcher i bollnäs. Håller tummarna för oss! och sedan är det fredag. och jag älskar fredagar. på lördag ska familjen till IKEA och handla massa och även shoppa kläder! gud så skönt! :)

ikväll blir det väldigt mycket sex and the city. nerbäddad med en stooor kopp varm choklad.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Det är nog många som kommer heja på JOhan.. jag ahr faktiskt inte nån favorit än, men de kommer :9

2008-09-29 @ 21:32:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: L

den där koppen med varmchoklad lät jäkligt frestande...

2008-09-29 @ 23:28:32
URL: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0