klassens dag!

idag hade alla sammhällstvåor någon typ av aktivitetsdag i.... skogen? ja, herregud vart var vi? någonstans vid timsbo och elin. ungefär. det var jätteroligt! vi grillade, lekte lekar, fikade osv osv.. :) något som borde hända oftare!

efter skolan åkte jag elsa marie och elin till åsenvägen och färgade håret på pelsy. hann inte se resultatet eftersom maten här hemma kallade, och maten är viktig innan träning. ja, fotbollsträning 18.30. hoppas hoppas vi får våra lagtröjor. en aning sena, men bättre sent än aldrig!

ikväll efter träningen blir det massa läsning. kanske att det blir ett bad också. och imorgon måste jag till badet. basta, sola, simma, äta frukt och basta ännu mer. det var ju fruktansvärt länge sedan jag var där =)

puss!

Kommentarer
Postat av: maaaaarie

jag tänkte ju också simma imorgon, vilket sammanträffande ;)

2008-09-01 @ 20:10:26
Postat av: elsa

...jag också! jag tänkte också åka dit, alltså. fast inte simma, för det är skit. ;) men sola och basta, det är grejer det! direkt efter skolan?

2008-09-01 @ 21:56:58
URL: http://[email protected]
Postat av: emma

tack så mycket! :)

2008-09-02 @ 10:11:53
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0