Kilafors vs Edsbyn

vad säger man. att få ett mål bortdömt och därmed förlora med 1-2 är inte kul.

var in på fashionstars blogg och tänkte att jag, som henne, skulle skriva sju sanningar om mig själv. jag vet inte varför jag gör det. men jag gör det iallafall. jag utmanar alla andra att också göra det. bara för att. liksom.
1. vi börjar med en liten sanning om att jag älskar skor. himla mycket. har flera par jag aldrig använt. dom bara står där och ser söta ut!
2.  sen då... jag drömmer om att kunna tala franska flytande. och jobba i frankrike sen också.
3. min favorit maträtt är raggmunk.
4. jag har kusiner jag inte kommer ihåg utseendet på, samt inte snackat med på hundra år. typ
5. ibland tycker jag till och med att det är kul att jobba på Pelles (!!!!!!!!!!!!!).
6. hm.. nu börjar det bli svårt här. jag och några kompisar var sååååå nära att bli hemskickad från Spanien när vi var där på klassresa.
7. för tre år sedan var jag bland dom 12 bästa 91orna i Sverige, på bandy.

så! det var väl intressant. oja. himla nöjd. nu ska jag städa mitt rum om jag ska våga ta hit folk ikväll.
solong.

Kommentarer
Postat av: elsa

raggmunk, linnéa?! what the fuck?!

2008-09-15 @ 09:51:43
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0