hostmedicin som smakar lakrits

host host host host... detta blir min död känns det som. jag låg i sängen och kollade på top model då mamma plötsligt kommer inspringandes med hostmedicin. nästan det äckligaste jag smakat. mamma tyckte det var gott! iallafall. hade träning tidigare ikväll och eftersom jag inte är helt hundra än, var mina planer att ta det lugnt. men det går ju inte så bra att ta det lugnt när tränaren bestämmer att vi ska spela match mot p-15. hoppas verkligen jag är fit for fight på lördag. vill inte missa sista matchen. Per pratade om lite pizza eller något annat gott efter matchen. Vore inte helt fel om han frågar mig!

det börjar verkligen bli riktig höst ute nu. och jag längtar så tills man ska köpa ny vinterjacka!
nu är det lyxfällan på tv. dags att slita sig från datorn, med andra ord.
Natti natti! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0