Godmorgon!

ställde klockan på 12.09 så jag inte skulle sova för länge. men när jag vaknade, av mig själv, 10.30 kom jag på att jag aldrig sover längre än till 11.00 iallafall. någonsin. är det någon som är dålig på att sova länge så är det jag! trots att vi kom hem framåt halv tre - tre inatt är jag superpigg nu och vill ut på stan och shoppa direkt! Men min syster ligger såklart och sover fortfarande. hon därimot, hon kan sova länge!

det gick iallafall jättebra att jobba igår. the poppers, the boppers... ja, något sånt var gästande band och dom drog skapligt med folk kan man säga. och ikväll blir det mer sägs det. pjuu.. låt kvällen gå fort! blev erbjuden att jobba nästa helg med, då filmen småstadsliv har premiär, och efterfesten som har temat 70-tal (?) hålls på renen. men vem har match dagen efter? jo, jag. så himla typiskt!

nu ska jag slå på tvn och äta upp min yougurt. have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Gurt

Yougurt :)

2008-09-08 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0