every little thing

jag borde plugga italienska. har läxa tills imorgon. men som alltid skjuter jag upp det liiiiite lite grann och gör den senare ikväll. och senare ikväll brukar även ibland bli imorgonbitti. men det viktigaste är väl ändå att den görs? och den brukar bli gjord. sådetså.

igår kom nya avsnitten av gossip girl ut. det är den bästa serien i världen! ja, så är det. jag tycker det är så roligt att ha en serie att följa. man har liksom något att längta till. tråkigt är väl det att det kommer ett avsnitt i veckan. så imellan där kör jag satc-maraton. och det gillar jag också! Jesper kom och hämtade upp mig och Marcus igårkväll, och vi for vidare till hemköp där vi köpte gurka morötter och dip. sen åkte vi vidare till Micka där vi kollade på Gossip girl :)

puss

Kommentarer
Postat av: katarina

ja sex and the city är bra! Det är sånt man kan kolla på flera gånger utan att tröttna :P haha. Hade du sett nya Gossip girl avsnittet? Jag tänkte kolla på det ikväll..

2008-09-03 @ 18:29:26
URL: http://akatarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa okej :) Jag kollade precis på gossip girl, tyckte det var sådär.. men det blir säkert bättre! åh läser du italienska? är det svårt?

2008-09-03 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0