degree of cold.

Det är vinter, hörrni. ja, iallafall något liknande. jag höll på att frysa ihjäl idag. nu är det nog ändå dags att packa in sommarskorna i garderoben och plocka fram höst/vinter skorna. men känns det inte lite tidigt att börja använda stövlar?

Dagen började med franska. En gammal elev till min lärare kom och berättade om att flytta utomlands och jobba. hon pratade franska nästan hela tiden, i ca 30 minuter. Helt sjukt vad bra det låter. jag vill också bli så duktig. tyvärr förstod jag inte allt som sas, men det var bara att skratta lite lätt och nicka på huvudet när läraren gjorde det ;) Sedan tog klassen bussen till Ovanåker och kyrkan. Präst-Lena berättade en massa saker och vi drack festis och åt mumsmums. Under matten spelade vi spel, och dagen avslutades med 40 minuter italienska. En helt okej dag. nu vet ni vilka ämnen jag hade idag också. skön info sådär.

Jag borde plugga italienska nu. har läxor att göra till imorgon. jag borde städa rummet också. och göra mat. gosh, det är så mycket man borde. och i helgen blir det alldeles för mycket Pelles. så kan det gå.

later.

Kommentarer
Postat av: elsa

frös DU idag? :O du som var så välklädd! håliga plastballerina och nylontights och allt ;)

2008-09-11 @ 17:38:24
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0