come ti chiami?

ja. nu kan jag snart alla dessa italienska ord jag ska kunna till imorgon. det är verkligen hur många som helst. tur att jag har ett litet hål imorgon innan lektionen, så jag kan öva det sista. imorgon går jag lång dag. närmare bestämt till 16.05 och jag är inte helt ute och cyklar när jag säger att sista lektionen kommer gå ut på en massa massa snack om spanienresan, som vår lärare samt några elever varit på? trodde väl inte det. direkt efter skolan blir det jobb. hard work work!

nu blir det en flaska vatten, hopp ner i sängen och sex and the city. det är grejjer det!

Vi hörs imorgon :) Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. De UGGsen på min blogg kostar mellan 1300 och 1800! Skitdyrt!



Har också de orden i läxa tills imorgon i italienska :P

2008-09-11 @ 22:09:19
URL: http://orneberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: i know! jag är helt kär i serien, speciellt chuck.. ;)



kan ni välja italienska som moderna språk? :o

2008-09-11 @ 23:52:00
Postat av: sanne

oj, glömde skriva namn osv. (;

2008-09-11 @ 23:53:01
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0