choklad, en bra frukost?

idag är det match. sista matchen för säsongen. vi har redan åkt ur trean men vi ska vinna ändå! jag ska snart gå ner och äta frukost sen kommer dom och hämtar upp mig i Alfta, sen är det raka vägen mot Enånger!

igår var det hockey i Alfta. himla farlig sport ändå.. Marcus började med att förklara reglerna för mig så det blev en aning roligare att titta. Alfta spöade Hofors. Och det förekom väldigt mycket bråk på plan. men det hör ju till.

det ligger en marabou chokladkaka bredvid mig. det vattnas i munnen, men jag försöker att inte titta på den allt för mycket. ingen bra start på dagen att trcka i sig massa choklad. nej, nu går jag ner och äter någo riktigt.

önska oss lycka till idag! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Ja, de är supersöta! Totalt förälskad i dem :D

2008-09-20 @ 18:38:29
URL: http://idoehood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0