brådis

hälsningar Marcus. det förra inlägget alltså. så kan det gå om man glömmer att logga ur.

lång dag, även idag. slutade skolan 15.25 och då var det bara att cykla som sjutton upp till salong självfallet där jag hade klipptid 15.30. Jag kom i tid iallafall, och Madde klippte mina toppar och man ser typ ingen skillnad. himla bra. jag har börjat småtröttna på det korta håret.

Marcus undrar om jag skriver snälla saker om honom just nu så jag kan ju skriva något snällt så han blir glad. jag skulle kunna skriva hundra miljarder saker men jag nöjer mig med en grej eller så. Marcus är söt. både när han sover och när han är vaken.

nu måste jag springa så jag hinner med bussen. natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0