bloody sunday

Godkväll! guess what? jag överlevde helgen! Igår jobbade jag först från 10-17, sen åkte jag och Elin till IP en snabbis och solade. Sen var det bara att hoppa på cykeln och trampa hemåt, och strax innan sju kom Ida och hämtade upp mig så åkte vi till Bollnäs och jobbade vidare. Det gick bra och det var hur mycket folk som helst! Nu jobbar jag tisdag sen är jag ledig i typ två veckor :) Skönt!

Jag tänkte sätta mig ner och kolla på en massa avsnitt av sex and the city nu. tänkte egentligen ta ett varmt bad men eftersom vi håller på byter vattenpanna i detta hus, och kablarna går av när dom absolut inte ska göra det, har vi inte haft vatten sen igår morse. och vi kommer inte få något ikväll heller. kanske imorgon. om vi har tur! Blir nog en sväng till mormor ikväll för att duscha. ja, det ni.

ikväll blir en tidig kväll. och imorgon väntar matteprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0