back on track

Mitt internet hemma har tagit semester, eller något i den stilen. det funkar iallafall inte alls. förhoppningsvis har pappsen fixat det tills jag kommer hem idag. nu sitter jag på skolan. eller i arken, för att vara exakt. har individuella val. alltså, fotografisk bild A. Vi har varit ute och fotat hela morgonen. fick endel snygga bilder.

igår fick jag mina rosa skor förresten! och hur snygg dom är i verkligheten kan jag itne förklara, så jag ska låta bli. bild kommer så fort mitt internet och jag är tillsammans igen!

hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: haha, men det är ju en superbra sak att slösa pengar på ;) synd bara att det är ett ganska dyrt nöje!

2008-09-16 @ 10:18:55
URL: http://idoehood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0