äntligen helg!

pjuu... sitter på skolan och väntar på att min sista lektion, mjuka material, ska börja. alla mina vänner är hemma och gör något annat. känner mig en aning ensam, och en aning duktig som faktiskt stannat! har varit en lugn dag. någongång vi tolv-tiden gick jag och Elin till centrum och tog en fika. nybakad morotskaka. satt inte helt fel! och min läxa i italienska gick bra den med. himla tur för mig!

hm, kanske att man borde gå till Maggan och fråga om hon mäjligtvis kan börja lektionen liiite tidigare..nu kom Elsa :D tjohooo! jag är inte ensam.



Kommentarer
Postat av: sanne

sv: jaa, det håller jag fasktiskt med om, det är skitsnyggt!

haha, okejokej (; jag läser franska, har väll inte ens tålamod till det egetnligen.

2008-09-12 @ 15:20:06
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0