alla dessa måndagar

dagen har varit fullspäckad! började dagen 08.05 med engelska. slutade dagen med körkortsteori i två timmar från 16.00. Efter skolan gick jag till badet och lekte i bassängen med Marie. Blev massa bastning också. Så himla skönt.

imorgon ska jag äntligen klippa mig. men såg i min almanacka att jag gjort en liten miss. jag slutar nämligen 16.35 och har beställt klipptid 16.30 :o himls typiskt. måste cykla till självfallet imorn så fort jag kan och fråga om jag kan komma lite senare. hoppas, hoppas, hoppas! orkar verkligen inte vänta längre nu.

jag satt alldeles nyss och åt med mor och far och vi pratade jobb. mitt jobb. ja, om det kära gatuköket. hur som helst, jag kom att tänka på att jag tagit på mig väldigt mycket jobb framöver. Jonas skickade sms idag och frågade om jag kunde ta ett av hans pass, och såklart ställer man upp. kanske inte borde gjort det.. räknade fram att jag kommer jobba 52 timmar i oktober. visst, det kanske inte låter så mycket, men tillsammans med skolan och fotbollen blir det mycket. alldeles för mycket! efter jul blir det ändring. ska försöka att hålla mig till varannan helg då. så får det blir!

plugga franska. plugga franska. plugga franska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0