who needs sleep when we got love?

Vilken bra morgon det har varit! Marcus hade ställt klockan på sju imorse, eftersom han skulle upp och göra högskoleprovet. Vi låg och snoozade en stund innan han var tvungen att åka. Och jag hade turen att få sova vidare. iallafall till nio. Då gick jag ner och åt frukost, och sedan tog jag en promenad till Rehab där Micka väntade på lördagens morgonpass! Vi kände oss riktigt duktiga efteråt (: tog bussen hem elva, har precis ätit och ska snart väg och jobba. Ganska lugnt faktiskt. tanken på att vi har lov gör mig lugn och glad. Så himla skönt med en veckas ledighet, då man kan göra precis vad man vill. Peter och Jennie är här nu. Ska försöka snylta åt mig lite skjuts senare så jag slipper gå till Pelles..

jag sitter och funderar vad jag ska satsa på för vinterjacka i år. Jag har jackångest. jag har verkligen ingen aning. Ska jag satsa på en till parkas, eller en lite finare kappa, eller en pälsjacka som jag så gärna vill ha. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0