Wednesday 16.44

att gå hem från skolan i skor med 9 cm klack är inget jag rekomenderar faktiskt. jag har nu blåsor på hälarna. men det hindrar mig inte från att klä på mig träningskläder senare och gymma lite på rehab. idag ska jag köpa månadskort också. :) sen ska Marcus och jag se Gossip Girl och en massa fotboll, antar jag.. :P


Pratade med Meta idag och lyckades skjuta fram mitt prov lite imorgon. var tänkt att jag skulle börja åtta på morgon men nu börjar jag elva (: superskönt! hårdpluggning ikväll och imorgonbitti.


Mamma och jag kom alldeles nyss hem från min lille kusin som fyller ett år idag. hur söt som helst! nu hoppas jag bara att dom skaffar en till unge så fort Wille börjar bli äldre.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0